بحث

الخميس، 16 يوليو 2015

أبو تريكة و "أبو خيبة".

أبو تريكة كلنا عارفينه طبعاً ، هو لاعب الكرة السابق المعروف.

وهوة برده نفس الشخص المنتمي لجماعة الإخوان الإرهابية ، وأكيد ماحدش هيقدر ينكر هذا الانتماء.
...
فمواقفه منذ أحداث 25 يناير إلى ما بعد 30 / 6 أزاحت الستار عن هذا الانتماء لمن كان لا يعلم هذا.

أما "أبو خيبة" فهو من يعتقد أن المدعو أبو تريكة
لو جماعة الإخوان أعطته قنبلة وطلبت منه زرعها لتفجير كمين شرطة أو سيارة جيش أو محول كهرباء أو مزلقان أو أي منشأة ملك الشعب فإنه أي أبو تريكة مش هيعمل كده !!!!!!!!

"أبو خيبة" لسة ما فهمشي أقنعة الإخوان إلي ارتدوها من أصغر إخواني في حضانة لمرشدهم العام واستغفلوا بها البسطاء وقليلي العلم والسذج وعامة الناس.

"أبو خيبة" لسة بيعتقد إن إلي زي أو تريكة بياخد ضربات جزاء بالتمثيل ـ وبيسجل أهداف باللعب الغير نظيف من خلف ظهر الحكم وبتسبب في ضياع مجهود الغير بالأونطة لسة "أبو خيبة" بيعتقد إن ده قديس !!!!!!!!!

"أبو خيبة" من خيبته مش عارف إن دي أفعال ضلالية وغشاشين ، وطبعاً خيبة "أبو خيبة" بتخليه ينسى قول سيدنا ومولانا رسول الله صلى الله عليه وعلى آله وصحبه سلم [من غشنا فليس منا] وقوله صلى الله عليه وعلى آله وصحبه سلم [الدين المعاملة] ويفتكر إن أبو تريكة الغشاش قديس !!!!!!!!!!

"أبو خيبة" بيخيل عليه شغل الأونطة من أول قميص غزة مروراً بتبرعه بقرشين هنا وقرشين هناك ، وبينسى "أبو خيبة" إن ده بالضبط هوة نفسه الزيت والسكر والبطاطس والبطاطين والفلوس إلي وزعها الإخوان الخوارج بس بشكل شيك ومختلف.

"أبو خيبة" من خيبته مش عارف إن أدبيات الإخواج الخوارج ومنطلقاتهم الفكرية بتخليهم يعملوا كده من باب تأليف قلوب المجتمع الكافر وتحبيبه في الدين ومخاطبة الناس من خلال بطونهم وشهواتهم إلى لحظة الوصول للتمكين وعندها هيعرف أبو خيبة إنو بخيبة.

"أبو خيبة" تلائيه زعلان على ملايين أبو تريكة إلي يا حرام بيستثمرهم في تمويل ودعم الخوارج والحكومة الوحشة عاوزة تصادرهم !!!!!!!!!

"أبو خيبة" بخيبة علشان كده إوعى تتخض من أي حد تلائيه بعد كل ده لسة بيحب أبو تريكة ، إوعى تتصدم في الكابتن فلان أو تصدق الكاتب علان إلي لسة بيدافعوا عن قديسهم المزعوم ، لأنه للأسف "أبو خيبة" مرطرط كتييييييييير أوي اليومين دول.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق